انجمن علمی حسابداری

این وبلاگ توسط دانشجویان کارشناسی حسابداری ورودی ۸۹راه اندازی شده است.

انجمن علمی حسابداری

این وبلاگ توسط دانشجویان کارشناسی حسابداری ورودی ۸۹راه اندازی شده است.

تبریک


به مناسبت شروع سال تحصیلی


 خدایا!!

کمکم کن قلم که در دست می گیرم، به یاد تو باشم و

آنچه می نگارم، مورد رضای تو باشد.

خدایا!!

بر صفحه تاریک دلم با قلم الهی ات نقشی بزن که تا زنده ام،

به مفید بودن در هستی بی پایانت به خود ببالم.

خدایا!!

در این ماه مهر، از مهر بی کران خویش باز هم به من ببخش

واین آغازِ دوباره را برایم آغازی مبارک رقم بزن.

خدایا!!

یاریم کن نگاهم.... در افق این فضای مجازی....


 
جز برای تو.....نبیند

 انگشتانم ..... جز برای تو.....کلیدی را فشار ندهند.

سال تحصیلی جدید مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://zibatarin1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

با سلام ممنون.باشه من وبتو میدارم تو وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد